Remote Viewers

paranoias en general

100è joc literari

joc

El blog Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com)  arriba avui al 100è joc literari, i per a celebrar-ho em plau col.laborar amb el següent text:

Mucho tiempo he estado acostándome temprano. A veces, apenas había apagado la bujía, cerrábanse mis ojos tan presto, que ni tiempo tenía para decirme: Ya me duermo. Y media hora después despertábame la idea de que ya era hora de ir a buscar el sueño; quería dejar el libro, que se me figuraba tener aún entre las manos, y apagar de un soplo la luz.

Es tracta del fragment inicial d’un llibre en concret que heu d’endevinar. Per tal de facilitar-vos la feina us regalo aquesta pista:

L’autor és un escriptor clau de la literatura francesa del s.XX, i el nom i cognom del mateix es pot construir utilitzant les següents lletres:

PRCMUERATOSL

Trobareu les instruccions per a participar en aquest joc a Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com) o clikant aquí.

Podreu obtenir punts per al sorteig mensual que, en aquest cas, és un lot de llibres de Cossetània Edicions, i qui encerti més fragments inicials aconseguirà, a més i sense sortejos, un dels llibres de Tibau dedicat.

Aquí trobareu la resposta.

març 17, 2009 - Posted by | Noticias | ,

4 comentaris »

  1. El sé!! :-)) El meu marit m’ho acaba de confirmar llegint-m’ho tot i que la traducció és una mica diferent 🙂

    Moltes gràcies 🙂

    Comentari per Assumpta | març 18, 2009 | Respon

  2. Jo ja el tinc, no sé si soc el primer en trobar-ho però si el primer en dir-ho 🙂
    Per cert, molt “xulo” l’anagrama!

    Comentari per McAbeu | març 18, 2009 | Respon

  3. Les lletres se m’han ordenat i ho he vist clar 🙂 Gràcies per la pista.

    Comentari per bajoqueta | març 19, 2009 | Respon

  4. M’ha agradat, això de l’anagrama!

    Comentari per Carme | març 23, 2009 | Respon


Deixa un comentari

