Remote Viewers

paranoias en general

Tasques literàries

1rpremi-nombre

Pels volts de Sant Jordi les activitats literàries augmenten. Com a escriptor, també m’impregno aquest ànsia per la lectura. En les darreres setmanes he tingut la ocasió de participar en diferents activitats que han farcit una mica més l’alegria que sempre m’inunda quan s’apropa el dia de les roses. Vaig estar a Calella, al Col·legi Freta, parlant amb els nens de Mixatxibutxi, vaig ser a l’IES de l’Ebre, a la seva 10a marató, llegint el meu compte “Comiat”, d’Estius a l’Ebre, i aquella mateixa tarda, gravant aquest conte per a la UOC.

Anuncis

Mai 3, 2009 - Posted by | Noticias | , ,

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

