Remote Viewers

paranoias en general

Entrevista a Ulldecona

Pels volts de Sant Jordi em vaig desplaçar a  l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona, per parlar de la meua obra Pull-Back . Ja és, si no ho recordo malament, el tercer any que hi baixo, doncs és un lloc on tenen la mala costum de llegir i seguir llegint les aventures del nostre investigador-econòmic Andreu Balaguer. Des d’aquí vull agrair a Àngela Buj, una escriptora com cal (que guanya premis i no com jo!) que em convidi, perquè he de dir que m’encanta aquesta hora que puc compartir amb els lectors… i més si es tracta d’aquest lectors, adolescents esborrajats amb ganes de menjar-se el món, amb tants somnis, tantes pretensions, tantes hormones…

Jordi Andreu Corbatón i la seua obra

En aquesta visita, hi va haver una sorpresa afegida: els alumnes van preparar una ‘petita’ entrevista que està disponible a l’enllaç de al 3cat24.cat!!!! i de  Pàgina Ebrenca (que aprofito per publicitar aquí).

Accediu a l’entrevista al 3cat24.cat!! Ja saben què fan? No ho tinc gaire clar!

Mai 10, 2010 - Posted by | Noticias, Sobre mi | , , , , , , ,

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

