Remote Viewers

paranoias en general

Sabates Noves

A vegades sembla que tot vagi malament, que els astres s’hagin posat d’acord per a enviar-te tempestats quan la barca ja fa temps que s’omple d’aigua. Fa un parell de setmanes, durant les V Jornades de Lletres Ebrenques celebrades a Amposta, em va desaparèixer la cartera. Diguem que va desaparèixer, per dir-ho finament… aquella mateixa tarda, mentre llegia l’Ombra Rogenca de la Lloba, el carnet de conduir, el DNI (nou), les targetes, i crec que 25 euros, van decidir independitzar-se i fer la seva vida. Mentre els buscava vaig començar a notar que hi havia alguna cosa que no funcionava bé a la meva sabata, i vaig descobrir que se m’havia trencat el taló completament…  Ja en aquell moment vaig relativitzar molt la “mala sort”, i vaig dir que tan de bó tot en aquesta vida es pugués solucionar amb unes sabates i cartera noves.   Lamentablement, al dia següent vam tenir la mala noticia de l’atracament a Cambrils, que ens va tocar molt de prop, doncs l’alumna que malauradament va morir era alumna meva… tan de bó tot es pugués arreglar amb unes sabates noves.

Anuncis

Novembre 14, 2010 - Posted by | Noticias |

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

