Remote Viewers

paranoias en general

On està ¿Wallety?

Fa uns dies us vaig dir que m’havia desaparegut la cartera… Us proposo un joc detectivesc! Provem de trobar a ¿Wallety?

En principi la meva cartera es trobava dins d’una petita motxilla negra situada damunt un radiador que hi havia contra la paret darrera de la persona que està llegint a la imatge, molt prop de la màquina de beguda que hi ha. Podeu seguir la lectura a través del Youtube... trobarem algú sortint i corrent amb la meva cartera?

Si analitzem amb calma la Primera part de la lectura, es veu clarament la bossa negra, i prop d’ella un home vestit de gris, i una senyora de rosa.

Al cap de vuit minuts seguim amb la lectura, que es pot veure a la segona part penjada al Youtube. Als 10 minuts entro jo, amb la meva part.

Ja portem uns 12 minuts, i apareix un altre senyor per les proximitats de la cartera…la senyora de rosa segueix allí, igual que el senyor vestit de gris, tot i que ara es troba més lluny de la zona calenta (mireu-ho a la quarta part). A una persona de les proximitats sembla que li soni el telèfon, i marxa de la sala…

Per qui no ficarieu la mà al foc?

NOTA: AQUEST POST NO TÉ CAP INTENCIÓ INCRIMINATÒRIA, ÉS SIMPLEMENT, UN COMENTARI SOBRE UNA SITUACIÓ GROTESCA EN SÍ MATEIXA.

Novembre 19, 2010 - Posted by | Noticias | ,

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

