Remote Viewers

paranoias en general

Alegria

Per a què enfronteu amb força i alegria la costa de “gener” us enganxo a continuació una cançó espectacular del grup Antònia Font, un grup que val moltíssim la pena, i que reivindico des d’aquí (fent país que es diu, que ja tocava en aquesta secció dedicada a la música dins del meu blog). El grup Mallorquí creat el 1997 destaca per aquest “bon rotllo” que transmeten totes les seves peces.

Com ja sabeu, sóc un enamorat de l’estètica futurista, de la ciència ficció, i en el vídeo de la cançó el passeig espacial es impressionant, despreocupat, satíric, impossible d’igualar!


Cau es sol de s’horabaixa dins s’horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s’horabaixa vermell i calent,
me sala i m’arengada sa pell.

Es penya-segat
i una pluja suau de pols estelar.

Cau es sol de s’horabaixa i plàcidament
sa gent se dutxa i ompl es carrers.
Cau es sol de s’horabaixa dins es meu cor,
tothom m’estima i jo estim tothom.

Falla sa corrent,
ses fireres no vendran cacauets.

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s’acaben, i es fars il.luminen
ses góndoles entre ses cases.

Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida … alegria.

Cau es sol de s’horabaixa dins s’horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s’horabaixa vermell i calent,
me sala i m’arengada sa pell.

Es municipals, és evident,
fan aparcar bé a sa gent.

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s’acaben, i es fars il.luminen
ses góndoles entre ses cases.

Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida …

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s’acaben, i es fars il.luminen
ses góndoles entre ses cases.

I alegria …

gener 26, 2011 - Posted by | Música | , ,

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

