Remote Viewers

paranoias en general

Estrella…

Fa uns quants anys va nèixer una estrella… era preciosa, amb una llum desconeguda que il·luminava el firmament com mai s’havia vist. Fa temps va baixar a la terra i allí es va adormir. Un dia, en un passeig, quan menys m’ho esperava, em va cridar l’atenció una brillantor desconeguda i la vaig trobar, per casualitat, com passen la majoria de coses bones a la vida. Un regal del cel! Des d’aleshores sempre la porto a la butxaca, al cor, a la ment… sempre que estic trist ella em dóna forces, sempre que no veig el final, ella em recorda que sempre es pot volar…

Moltes felicitats bonica.

 

Març 23, 2011 - Posted by | píldoras

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

